אז יש לי הזכות מזה כמה שנים להפיק את המכירה הסינית השנתית של 'מפעל חסד' באשדוד.
קופת קודש אמיתית. ואין כמו עבודה כזאת, מול הקופה כדי להעיד עד כמה זה נכון.

שוב מכירה סינית. כמו שנה שעברה ולפני שנתיים ולפני ולפנים.
מה כבר אפשר לחדש?!
ובפרט בקופה הספציפית והמיוחדת הזאת – בה הערך העליון הוא שמירה על כבוד הנתמכים ורגשותיהם. אמיתי.
ולמרות שיש לזה מחירים ברמת היח"צ, כי מה לעשות שתיאורי זוועה קוראי לבבות, הם גם פותחי ארנקים….
זאת בקשה נחרצת ממנהלי הקופה: בעדינות וברגישות עד הנימים הקטנים.

בחרתי השנה להתייחס דווקא לצד הנתמך
שלפני הצרות והמצוקות שלו, הוא בן אדם. יש לו צורך אנושי, בסיסי ונואש –
"אל תדעו כלום. הכל בסדר". ככה אנחנו, בני אדם.
(מכירים את הסיפור על זה שלא מת מרעב אלא מכבוד, ל"ע…)
והקופה היקרה הזאת עושה הכל, כדי לעזור במקסימום תוך הכרה ושמירה גם על הצורך הבסיסי הזה, של כבוד.

עכשיו, אם הנתמך המדובר רוצה, צריך ונואש להסתתר ולשדר עסקים כרגיל,
איך אפשר להציג אותו ולייחצן אותו? לדבר עליו? לנתח אותו ולהפשיט את עורו?
מסובך.

כך, מתוך האתגר הזה, נולד פלונימוס.
פלונימוס הביא איתו לעולם קונספט פרדוקסלי ומאתגר

בו יצרתי דמות של ממש אבל כל האפיון שלה, הוא הסתרה.
הקונספט מהלך בין הטיפות של חשיפה והסתרה, של תומך ונתמך
כשהמטרה היא להביא את סיפורו של פלונימוס, האיש שמאחורי המסיכה
ועל הדרך את סיפורה של הקופה האצילית הזאת,
שעושה הכל כדי לשמור על כבודם ופלונימוסיותם של נתמכיה.
כאלמנט ויזואלי ורעיוני מלווה בחרתי, איך לא, במסיכה. (אקטואלי, הא?!… :) )
כאשר היא נוכחת, אומרת את שלה אבל בעדינות.

בסייעתא דשמיא, למרות התקופה המאתגרת (קורונהההה…)
אהבתם את פלונימוס, התחברתם אליו ורציתם לתרום לו. כן, הקמפיין הצליח מעל ומעבר למשוער.

בן איש חי 29, בית שמש
02-5020066
fidbek100@gmail.com

logo-02

בואו נדבר